A Yale felnőtt a kihívásokhoz egy nemzetközi versenyen

/Other/seawingEU/Rendszerek_k%c3%a9pek/Red%20Dot%202021_news_HU_978x429_20210916.jpg

Megvannak az eredmények, megszületett a döntés – a Yale elnyerte a rangos Red Dot Award díját a Brand & Communication Design kategóriában.

Megvannak az eredmények, megszületett a döntés – a Yale elnyerte a rangos Red Dot Award díját a Brand & Communication Design kategóriában.

A Brand & Communication Design díj a kiváló arculati dizájnt és annak kreativitást díjazza. A döntés a 24 fős nemzetközi zsűri kezében volt, akik a beérkezett pályázatokat átfogóan értékelték, kreatív ötletek, formátum és a kommunikációs hatékonyság szempontjai szerint.

A Yale részletes pályamunkája Yale brand újratervezésében mutatott kreativitással és innovációval lenyűgözte a zsűrit. A Yale márkafejlesztésének középpontjában az ikonikus márka több mint 180 éves örökségének a digitális korba való átvitele volt.

Az okos eszközök iparának gyors átalakulásával és fejlődésével párhuzamosan a Yale számára fontos volt egy koherens, jövőbe tekintő márkaüzenet létrehozása, amelyet mind a 125 ország igényeit kielégíti, amelyben a Yale brand jelen van. A márka felfrissítésében is tükröződik a Yale márkaértékeinek és pozícionálásának változása, ez elevenedik meg a letisztult új termékdizájnokban és a modern, egyedi betűtípusban is.

Kónya Tibor a Yale termékeinek kizárólagos hazai forgalmazójának, az ASSA ABLOY Opening Solutions Hungary Kft.-nek az ügyvezető igazgatója elmondta: „El vagyunk ragadtatva, hogy elnyertük ezt a kivételes díjat. Rendkívül elégedettek vagyunk a Yale márka megújult arculatával, valamint azzal a nemzetközi integrációval és kommunikációval, amelyet ezzel a díjjal is elismertek.

A Yale új arculata jól fejezi ki azt a szándékot, ahogy tovább kívánunk haladni a digitális korban, melyben a Yale továbbra is a megbízhatóság és az átgondolt innováció márkája.

A több mint 180 éves örökséggel és tapasztalattal izgatottan várjuk, hogy lássuk, ahogyan a márka tovább fejlődik a jövőben!”

A Yale rebrandinget az hívta életre, hogy egyre több ember válik digitális fogyasztóvá és az otthonok védelme egyre inkább elmozdul a mechanikus termékek és az okos megoldások kombinálása felé.

Az új márkaarculat középpontjában a melegség és az bizalom áll, kiegészülve a pozitív érzésekkel, amelyeket az otthonok lakói éreznek a Yale iránt. A dizájn visszatükrözi a Napot – nemcsak a logó ragyogásában, hanem abban is, hogy a Yale mindig ott van, ha szükség van rá, támogatja az otthonaikban élőket és a nap bármely részében biztonságot nyújt.

Ahogy azt a Red Dot alapítója és ügyvezetője, Dr. Peter Zec professzor is megjegyezte:

 „A tavalyi események valóban előtérbe hozták a kommunikáció és a kommunikáció módjának fontosságát. A zsűrinket lenyűgözte a Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021 kategóriájában beadott pályázatok minősége. Az a tény, hogy egy ilyen rendkívül erős nemzetközi mezőnyből is ki tudott emelkedni ez a pályamunka, bizonyítja a szakmai rátermettséget. A Yale díjnyertes projektje kiemelkedő!”